Dusi się, gaśnie potem nie chce zapalić

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kamil_n
    Classic
    • 2010
    • 6

    Dusi się, gaśnie potem nie chce zapalić

    Zamieszczone przez droopsio
    może warto pomyśleć o czymś ze znaczkiem LG?
    Ja mam LG KU 990, zakupiony jako używka. Sprawuję się całkiem nieźle, ekran dotykowy w miarę szybko reaguję i jest wytrzymały (nie specjalnie dbam o tel.). Tylko, że trochę toporny z wyglądu i spora cegła. Aparat robi całkiem niezłe fotki, dźwięku też nie mogę się uczepić, jest całkiem OK.
    Na minus jest na pewno ładowanie, które trwa prawie całą noc. Bateria rzadko używana wytrzyma 3 - 4dni, używana może ze 2 - 3, no i antena nie jest najlepsza.
    Zamieszczone przez lonerr
    za taka kasę da się Nokie 6220 classic
    Tel. raczej nie sprawia wrażenia solidnego.
    Zamieszczone przez dylan80
    tej 6220 w tej cenie co ja chce to w zyciu nieużywanej nie wyrwiesz,
    Jeśli Play, nie zaproponuję mi lepszej modelu to w przeciągu 1,5tyg. będę miał taką Nokie 6220 classic na sprzedaż za 450zł. Bo chce pozbyć się nowego tel. tego LG KU990 i kupić coś z nawigacją.
  • zakum7
    Drive
    • 2008
    • 53

    #2
    Dusi się, gaśnie potem nie chce zapalić

    Witam mam problem z Octavka I. (1.6 B+G 102KM, 99r) Otóż samochód w czasie jazdy potrafi się zacząć dusić, przerywać, czasem nawet zgasnąć po czym jest problem z odpaleniem. Rozrusznik kręci jakby z przerwami. Jak by padł akumulator. Gdy samochód zaczyna sie dusić zdarza się że resetują się cyfry w komputerze pokładowym i zaczyna pykać jakiś przekaźnik. Samochód postoi 0,5-1h i pali od pierwszego kopniaka bez problemu.
    Moje podejrzenia idą w kierunku elektryki. Czy jest możliwe aby to był konający już akumulator?? Czy może to jakiś przekaźnik który lubi robić takie cyrki?? Bo widać ewidentnie jakby zanikało napięcie.
    Aha nie sugerujcie się opisem z mojego profilu ponieważ w/w sytuacja dot. samochodu mojego ojca.

    Komentarz

    • mani0
      Rider
      • 2008
      • 643

      #3
      miałem podobne objawy, był walnięty czujnik temperatury

      nie sugeruj się opisem z mojego profilu - dotyczyło poprzedniego auta

      Komentarz

      • zakum7
        Drive
        • 2008
        • 53

        #4
        HM może i masz rację. Moje podejrzenia jeszcze idą w kierunku czujnika halla albo jeszcze jakiegoś innego czujnika.
        Dodam jeszcze że z tego co mówił mi ojciec to zanim zapali silnik to widzi że kontrolka min. od ABSu jest lekko przygaśnięta i wtedy już wiadomo że będzie problem z odpaleniem auta.

        Komentarz

        • robson_ł
          Classic
          • 2009
          • 13

          #5
          Sprawdź sondy lambda - moja O! 1,6 BFQ szarpała w trakcie jazdy.
          Wymiana pierwszej dała super efekt. Wcześniej nz czuja - bo komp nie dawał jasnych wskazówek - wymieniłem wszystkie filtry, świece, wyczyściłem przepustnice, wym. czujnik temp. płynu. Dopiero w 4tym serwisie dobry serwisant sprawdził wskazania na sondach - na pierwszej był stały 1,5Volt, a prawidłowy jest 0-1V. :!:
          126P był największym autem jakie mialem,
          teraz każde następne okazuje się za małe.

          Komentarz

          • funfel11
            Drive
            • 2009
            • 67

            #6
            taki sam objaw miałem czujnik temperatury silnika padł
            Octavia 1,6i 101KM UNIDEN Pro 520 XL + Sirio Ml145

            Komentarz

            Pracuję...